About Me

My photo
KK, Sabah, Malaysia
I am maybe one of your favorite buddy ... who knows ??? may be just may be one of a friend that u are lucky to keep ... hehehehe :p so, why dont give it a chance ???

Friday, September 24

kisah yang cuba dilupakan ... ep 2

Mo ne sms ko balik…
Tapi… cammana???
Ive lost ur number ….

Mo ne call ko balik…
Tapi…. cammana?
Uve change ur number …

2 tahun …? Memang cukup lama …
Ko mungkin banyak berubah …
2 tahun… ? Mungkin seketika cuma …
Tea mungkin ko berubah …

Tapi …
Aku jujur… I wanna know ur story
Aku ikhlas… wondering how have u been?
But I am scared – I am not welcome anymore …

Ketara lah … ko tea rindukan aku sua
Nampak bha… ko tea perlukan aku sua
Tea payah lah simpati … ok bha sa …

Sebab lama sudah sa sedar…
U are not mine at the very first rose,
I didn’t own u from the very earliest hug …
Tu kisah 2 tahun lalu,
Esok bila kita bertemu lagi,
Mungkin kah pelukan, sekadar senyuman atau cukup dengan satu kerlingan

Yup… aku masih kurang tabah
Yup… aku masih kurang bijak
Walaupun aku yakin aku kenal apa itu saying, tapi blur ne : apa itu cinta?

Ko tea pernah cintakan aku…
Benar benar tea cintakan aku …
Kau tinggalkan aku sebab kau terlalu tea cintakan aku :)


No comments:

Post a Comment