About Me

My photo
KK, Sabah, Malaysia
I am maybe one of your favorite buddy ... who knows ??? may be just may be one of a friend that u are lucky to keep ... hehehehe :p so, why dont give it a chance ???

Sunday, September 26

Kisah yang cuba dilupakan ... ep 3


Finally , ko sms aku …
U know what ???
Happy gilak ne sa !!!

Finally, ko call aku …
U know what ???
Senyum berabis ne sa!!!

2 tahun ??? memang cukup lama …
Banyak ne ko mo cerita !!!
2 tahun ??? mungkin seketika cuma …
Cerita mu hanya tentang dia !!!

Secara jujur… aku rasa tea selesa ne …
Secara ikhlas… aku tea mood mo cakap pasal dya…
But I am scared, im losing u again …

Ketara ne … ko happy
Nampak bha … ko ceria
Langsung tea simpati … dengan apa yang mungkin aku rasa …

Then aku sedar , ko memilihnya
U are his from the day we are together
U are his from the day I met u
Sudah sudah la ngan cerita 2 tahun lalu …
Now we talk …
Dengan wink on the sms screen, laughing over the phone…
It is fine with me

Makin aku sedar, aku memang tea tabah …
Kini aku tahu, aku tea pernah pun bijak…
Bukan soal sayang atau cinta … ianya tentang setia …

Dia lah yang setia padamu …
Benar benar setia kepadamu…
Ko tinggalkan aku kerana dia terlalu setia kepadamu ….

No comments:

Post a Comment