About Me

My photo
KK, Sabah, Malaysia
I am maybe one of your favorite buddy ... who knows ??? may be just may be one of a friend that u are lucky to keep ... hehehehe :p so, why dont give it a chance ???

Wednesday, August 18

Kebosanan Yang Melampau :)

What damn boring day. So, I decide to jot something. So, fellas
Read it jak lah



Aku ingin mengadu
Pada bayu malam
Kau janji kau lambatkan deru angin malam
Biar malam ini lebih panjang dari biasa

Aku ingin marah
Buat bintang malam
Kau janji untuk terus berkerdip
Biar kemunculan mentari lebih lama dari biasa

Malam,
Andai kau punya jasad,
Biar aku lena,
Bersandar dalam dakapanmu…

Malam,
Andai kau punya irama,
Biar aku lagu sepinya,
Melengkapkan bait ceritamu…

Malam ini hadir lagi,
Membawa nama yang kian ku senangi
SEPI….

Aku cinta pada sepi
Aku sayang pada sepi
Aku ada kisah
Biarku bisik pada malam
Seorang lelaki dambakan sepi
Kerana sepi baginya punya makna

Malam,
Temani kesepianku,
Namun bila mimpi dimamah pagi
Sinar mentari meragut cintaku
Mengapa enggan simpati wahai mentari

Aku merayu
Kembalikan cintaku
Kembalikan temanku
Kembalikan kekasihku

SEPI itu cintaku, temanku, kekasihku
Biar aku lena, mimpikan SEPI
Bila mata ini terbuka lagi
Semoga sepi ada disisi.

Yang membenci pagi,
DUDU

No comments:

Post a Comment